Regeneracja belek z wahaczami, bez wahaczy i z drążkami.
Regeneracja tylnej belki polega na:
- wymiana części, które uległy uszkodzeniu na nowe (czopy, łożyska, uszczelniacze, tuleje poprzecznicy),
- wymiana innych uszkodzonych elementów.
Do regeneracji tylnej belki skrętnej używamy części najwyższej jakości SNR, TIMKEN. Części kupowane są w hurtowniach niemieckich, więc ich jakość jest dużo wyższa niż ta, która oferowana jest w aukcjach internetowych.
Każda tylna belka przed procesem regeneracji jest poddana oględzinom w celu wyeliminowania belek nie nadających się do regeneracji. W przypadku belek mocno skorodowanych sprawdzane są grubości ścianek poprzecznic, a następnie zostają wypiaskowane.
Czopy (element, po którym obraca się łożysko „bieżnia”) zostają wymienione na nowe oryginalne - co gwarantuje nam prawidłową i długoterminową eksploatację tylnego zawieszenia.
Łożyska oraz uszczelniacze wprasowywane są w wahacze, które przeszły wcześniej proces regeneracji gniazd osadzenia łożysk.
Ośki (element mocujący bęben z łożyskiem lub też piastę koła) zostają sprawdzone pod względem odchyłu wynikającego np. z kolizji pojazdu, uderzenia w krawężnik itp. Tylna belka zostaje złożona w całość, regulowana jest jej wysokość w zależności od rodzaju i typu danego samochodu.
W razie potrzeby wymieniane są poduszki belki skrętnej – elementy metalowo-gumowe odpowiadające za przykręcenie tylnej belki do samochodu.
Specjalizujemy się w regeneracji belek:
- Peugeot 106, 205, 206, 306, Partner
- Citroen Saxo, Xsara
- Renault Berlingo, Kangoo, Laguna, Megane, Scenic,
Cena wymiany belki wynosi 390 zł. Na tylne belki udzielamy 24 miesięcy gwarancji.
Prowadzimy sprzedaż wysyłkową skrzyń biegów oraz belek:
Koszt wysyłki belki jest w cenie 300 zł (liczone w obie strony wraz z odbiorem starej belki).